Een klantgerichte houding en goede communicatie zijn cruciaal, omdat je daarmee het verschil in contact kan maken. Hoe bewust ben jij van je gedrag en wat je uitstraalt? Het wordt steeds belangrijker om je in de klant in te leven!
Tijdens onze themabijeenkomst op 18 mei 2016 zal LinkedMeer-Member Heidy Peperkamp van dIgnA Human Development met ons aan het werk gaan met de methode ‘DISC’. Tijdens een workshop, zal ze ons op speelse en interactieve wijze kennis laten maken ‘DISC’ en leren we ons eigen gedrag en dat van anderen herkennen. Daarna krijgen we handvatten om ons eigen gedrag op dat van de ander af te stemmen.
Resultaten van de workshop:
– Dynamische kennismaking met oog voor gedrag.
– Herkenning van je eigen gedragsstijl.
– Inzicht in de verschillende klantstijlen.
– Tips om de communicatie met relaties te verbeteren.
– Meer effect in je verkoopgesprekken
Over Heidy
Heidy richt zich op trainingen op het gebied van leiderschap, ondernemerschap en verandering binnen organisaties. Daarnaast zet zij DISC in bij persoonlijke coaching, team coaching en organisatie coaching.
Het programma
Vanaf 19:00 uur heten we jullie van harte welkom. Om 19:30 uur start de workshop met een kennismaking, gevolgd door ‘Ren je rot’. Na een korte pauze, zal Heidy ons uitleggen wat DISC inhoudt en hoe we het kunnen toepassen. Rond 21:30 uur zal Heidy afsluiten en kunnen we nog napraten.
Locatie
Gebouw Neptune One | Beukenhorst
Neptunusstraat 71-93
Hoofddorp
Kosten
Voor Members van LinkedMeer kost de avond € 10 (exclusief btw) en voor niet-Members € 25 (exclusief btw).
Aanmelden
Voor deze avond kun je je aanmelden via info@linkedmeer.nl. Kosteloos afmelden is mogelijk tot en met 15 mei 2016; na deze datum zullen wij de kosten gewoon in rekening brengen.
Let op: tijdens de avond zullen foto- en filmopnamen gemaakt worden, die op internet en social media gebruikt kunnen worden.