Dinsdag 23 mei 2017 werden LinkedMeer en haar Members hartelijk ontvangen bij Friedo Tamara en Sonja van Dijk van Z Groep Marketing.
Na de koffie een kort voorstel rondje, maar dan net even iets anders dan dat je gewend bent: in plaats van jezelf voorstellen, stelt Friedo voor om over de aanwezige Members iets aardigs te vertellen en wat je weet over haar werkzaamheden. Heel indrukwekkend, leuk en soms emotioneel om te horen hoe de ander over je denkt!
En dan het thema van de avond: ‘Hoe kom ik aan mijn klanten?!’ Hoe pak jij dit aan? Wat heb je hiervoor nodig? En: hoe doen anderen dat nou? Door middel van klankborden en kennis met elkaar te delen gaan we hiermee aan de slag. Na een korte uitleg door Friedo wat een klankbord precies kan betekenen, starten we. We beginnen bij Toos Opstal van The Travel Club. Toos heeft een kantoor aan huis en stelt droomvakanties op maat samen. Hoe kunnen wij er samen voor zorgen dat Toos continuïteit krijgt met haar werkzaamheden, het hele jaar door? Door met elkaar te klankborden en kennis te delen hoe je dit zelf zou doen, hebben we behoorlijke stappen gemaakt.
Vervolgens het concreet maken van de plannen. Toos heeft ‘huiswerk’ gekregen: maak de komende maand een plan voor de komende 12 maanden. Dit plan zullen wij samen bespreken in onze volgende klankbord meeting. Behalve Toos zijn natuurlijk ook de andere Members aan bod gekomen.
Al met al, een vruchtbare avond, vol nieuwe ideën! En voor herhaling vatbaar!
Wil jij ook meer weten over klankborden? Of wil je ook onderdeel zijn van een klankbord meeting? Geef dit dan bij ons aan via info@linkedmeer.nl.